
W dobie pozycjonowania i agresywnej promocji w wyszukiwarkach zwracane przez nie wyniki są coraz mniej reprezentatywne. Wpisujemy poszukiwane towary lub usługi i jesteśmy zasypywani stronami z wynikami, które nie dość pokrewnie wiążą się z żądanym tematem, ale coraz słabiej są zgodne z naszymi oczekiwaniami.
Jaką metodą odnaleźć najlepszą ofertę w momencie, gdy rezultaty wyszukiwarek są coraz bardziej wypaczone przez działania w dziedzinie marketingu internetowego? Co na to poradzić?
Nie będziemy tracili czasu na szukanie ofert, wyszukiwanie dostawców. Nie warto się wysilać.
Podobał Ci się ten wpis? Jeśli tak, zgłąb dodatkowe tematy, jakie z inspiracją omówiliśmy w najnowszym artykule.
Powinni się tym interesować sami dostawcy. Im również powinno zależeć na zdobyciu nowych klientów z atrakcyjną ofertą handlową. Mogą zapoznać się z naszymi wymaganiami i przesłać swoją ofertę.